آموزش های ویدیویی کاربردی و مفید موجود در سایت www.simacoders.com  همراه با سورس بصورت رایگان در اختیار شما دوستان قرار گرفته است.

آموزش شخصی سازی دیالوگ بازشونده از پایین در Android Studio

مدرس: مرتضی محمودی

http://simacoders.com

کلمات کلیدی: دیالوگ، دیالوگ بازشونده از پایین، فرگمنت، شخصی سازی، آموزش اندروید

Dialog, BottomSheetDialog, Fragment, Customize, Android

 

دیالوگ باکس ها معمولا در وسط صفحه ظاهر می شوند تا پیغامی را به کاربر نمایش دهند و یا گزینه هایی را برای ادامه کار در پیش روی کاربر قرار دهند. از بین دیالوگ ها، BottomSheetDialog از محبوبیت و زیبایی خاصی برخوردار است. این نوع دیالوگ پس از فراخوانی در پایین صفحه ظاهر شده و مانند DrawerView می تواند با لمس پیوسته حرکت انگشت به سمت پایین، بسته شود.

در این آموزش نحوه استفاده و شخصی سازی BottomSheetDialog بیان شده است. یک نمونه layout برای آن طراحی شده که دارای دو دکمه است و هر دکمه یک task جداگانه را انجام می دهد. در این آموزش، علاوه بر پیاده سازی BottomSheetDialog در Activity، پیاده سازی این دیالوگ در Fragment نیز آموزش داده شده است.

 

آموزش شخصی سازی دیالوگ بازشونده از پایین در Android Studio

آموزش استفاده از ViewPager در Android Studio

آموزش ارتباط با وب سرویس و API (متدهای Get و Post) با استفاده از Retrofit در Android Studio

آموزش ساخت Header و Footer برای صفحات برنامه با استفاده از Holder در Android Studio

آموزش شخصی سازی RecyclerView در Android Studio

دیالوگ ,آموزش ,سازی ,شخصی ,bottomsheetdialog ,بازشونده ,شخصی سازی ,دیالوگ بازشونده ,بازشونده از ,در android ,پیاده سازی ,سازی دیالوگ بازشونده

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


وبلاگ تخصصی تکنولوژی و موبایل ایران و جهان marjanheydari کالای مرغوب لوازم خانگی ساعت ديواري و لوازم دکوراتيو برترين هاي اقتصادي بزرگ ترین مرجع بازی های فوق فشرده اندروید و کامپیوتر لیفان موتور mobi7 nasdrt
دزدگ